icon ifxhome 29 کمترین اسپرد طلا آشنایی با بروکرهای دارای کمترین اسپرد طلا – طلا را با اسپرد کم معامله کنید!

کمترین اسپرد طلا در بروکرهای فارکس، برای برخی از معامله گران و تریدرهای حرفه ای [مانند سوئینگرها، اسکالپرها و همچنین کسانی که به دنبال کمترین هزینه های معاملاتی]، موضوع بسیار جذابی است!

اما انتخاب یک بروکر مناسب با اسپرد صفر، به عواملی مختلفی همچون کمیسیون، شرایط و قوانین حساب، سرعت اجرای سفارشات و کیفیت خدمات پشتیبانی مشتری بستگی دارد. بهترین بروکر برای ترید طلا، محدودیت ارائه خدمات به ایرانیان را دارد.

در سال 2023، میانگین اسپرد طلا در بسیاری از بروکرهای معتبر بین 0.1 تا 0.5 پیپ بود. برای مثال، بروکرهایی مانند IC Markets و Pepperstone اسپردهای بسیار کمی برای معاملات طلا ارائه داده که تا 0.1 پیپ نیز کاهش یافته اند.

یکی از فلزات با ارزش در فارکس، طلا (gold) بوده که با نماد “XAUUSD” نیز نمایش داده می شود. معامله کردن این فلز با ارزش با کمترین اسپرد، در کسب سودآوری بیشتر به تریدرها کمک می کند. به همین دلیل، پیدا کردن بروکر با کمترین اسپرد طلا [نزدیک به صفر] یکی از دغدغه های تریدرها است.

در این مقاله از خانه فارکس من، به بررسی بروکر با کمترین اسپرد طلا در فارکس می پردازیم.

کمترین اسپرد برای طلا، کمترین اسپرد روی طلا، کمترین اسپرد طلا

 

icon ifxhome 25 کمترین اسپرد طلا بروکر با اسپرد صفر برای طلا

براساس اطلاعات جمع آوری شده توسط تیم فنی مجموعه خانه فارکس من، درحال حاضر بروکر معتبر با اسپرد صفر برای طلا در دسترس معامله گران ایرانی نبوده و برخی از سایت ها به اشتباه، مطالبی با عنوان بروکر با اسپرد صفر برای طلا پیشنهاد داده اند!

اکثر کارگذاری های معتبر، مبالغی را برای خرید/فروش این فلز با ارزش از تریدرها دریافت می کنند.

 

icon ifxhome 43 کمترین اسپرد طلا کمترین اسپرد طلا در بروکرهای فارکس ایرانی!

در این بخش، به معرفی بروکرهای برتر برای ترید طلا می پردازیم. علیرغم

 

رتبه 1#: آی سی ام بروکرز

یکی از قدیمی ترین بروکرهای بازار ایران، “ICM Brokers” است. موسسان و سرمایه گذاران اولیه این کارگزاری را، صرافان و طلا فروشان سبزه میدان تشکیل داده اند. از مزایای ترید طلا در این بروکر، اسپرد ثابت 3 پیپ، نداشتن سواپ، کمیسیون و حداقل واریز 50$ است.

 

رتبه 2#: لایت فارکس

«بروکر لایت فارکس» یکی دیگر از بروکرهای خدمات دهنده به ایرانیان بوده، که نماد طلا را با دو مشخصه “XAUUSD” و “XAUEUR” در دسترس معامله گران قرار داده است. کمترین اسپرد طلا در این بروکر، از 1.2 پیپ شروع می شود.

 

رتبه 3#: آلپاری

بروکر آلپاری جزء کارگزاری های معروف در حوزه فارکس بوده و فلز طلا را، با مشخصه “XAUUSD” به تریدرها ارائه می دهد. اسپرد طلا در آلپاری، از 0.4 پیپ بصورت شناور است. علیرغم داشتن کمترین اسپرد طلا در میان سایر بروکرها، هزینه های جانبی و سواپ از مشتریان دریافت می شود.

 

رتبه 4#: آمارکتس

معاملات طلا در آمارکتس، با مشخصه “XAUUSD” در پلتفرم های معاملاتی متاتریدر 4 و 5 در دسترس قرار گرفته است. اسپرد طلا در آمارکتس، از 10 پیپ به صورت شناور اعلام شده است.

 

رتبه 5#: ویندزور

نماد طلا در بروکر ویندزور، بر پایه ارز [دلار امریکا، دلار استرالیا و یورو] متغیر است. اسپرد این فلز با ارزش در ویندزور، از 0.08 پیپ اعلام شده است.

 

icon ifxhome 39 کمترین اسپرد طلا 5 بروکر دارای کمترین اسپرد طلا در یک نگاه

در این قسمت، بروکرهای ارائه دهنده کمترین اسپرد برای طلا را در یک نگاه بررسی می کنیم.

لیست 5 بروکر برتر با کمترین اسپرد
نام کارگزاری میزان اسپرد حداقل مبلغ واریزی
آی سی ام بروکرز 3 پیپ ثابت $50
لایت فارکس از 1.2 پیپ بصورت شناور $50
آلپاری از 0.4 پیپ بصورت شناور $20
آمارکتس از 10 پیپ بصورت شناور $10
ویندزور از 0.08 پیپ $50

 

icon ifxhome 16 کمترین اسپرد طلا کمترین اسپرد طلا برای چه افرادی جذاب است؟

  • معامله گران روزانه (Day Traders): این دسته از معامله گران، معمولاً معاملات کوتاه مدت انجام داده و نیاز به ورود/خروج سریع از معاملات دارند. اسپرد پایین به آن ها امکان کسب سود، حتی از تغییرات کوچک قیمت را می دهد.
  • اسکالپرها (Scalpers): اسکالپرها برای کسب سود از نوسانات بسیار کوچک بازار در بازه های زمانی بسیار کوتاه، بارها در روز معامله می کنند. اسپرد صفر برای آن ها بسیار مهم بوده، زیرا هرگونه اسپرد تأثیر قابل توجهی بر سودآوری آن ها دارد.
  • معامله گران با سرمایه کم: معامله گران با سرمایه کم، تمایل به کاهش هزینه های معاملاتی دارند. زیرا اسپرد کم، کل هزینه های انجام معامله را کاهش می دهد.

 

نکات مهم در انتخاب بروکر با کمترین اسپرد برای طلا!

  • کمیسیون ها و سایر هزینه ها: برخی از بروکرها اسپرد پایین ارائه می دهند؛ اما برای جبران این موضوع، کمیسیون های بالایی را از معامله گران دریافت می کنند. همچنین، هزینه های دیگری [مانند هزینه های نگهداری حساب یا برداشت وجه]، در این کارگزاری ها وجود دارند.
  • شرایط و قوانین حساب: برخی از بروکرها اسپرد پایین [صفر] را فقط برای نوع خاصی از حساب ها ارائه دهند. این امر نیاز به سپرده های بالا یا حجم معاملاتی خاص دارد.
  • اجرای سفارشات و سرعت پلتفرم: حتی اگر بروکر اسپرد صفر ارائه دهد، اطمینان حاصل کرده که اجرای سفارشات به سرعت و به طور مؤثر انجام می شود. تأخیر در اجرای سفارشات، بر استراتژی های معاملاتی دقیق [سریع] تأثیر منفی دارد.
  • پشتیبانی مشتری و خدمات: یک بروکر مناسب باید دارای پشتیبانی قوی [قابل دسترس] برای کمک به تریدرها در هر زمان باشد.

 

icon ifxhome 59 کمترین اسپرد طلا جمع بندی و نظر نویسنده درباره کمترین اسپرد طلا در فارکس

انتخاب یک بروکر مناسب با اسپرد کم (پایین/صفر) در معاملات طلا، برای تریدرهایی مانند معامله گران روزانه، اسکالپرها، تریدرهای نوسان گیر و کسانی که به دنبال کاهش هزینه های معاملاتی هستند، بسیار حائز اهمیت است.

با این حال، علاوه بر اسپرد صفر، باید به جنبه های دیگری مانند کمیسیون ها و سایر هزینه ها، شرایط و قوانین حساب، سرعت اجرای سفارشات و کیفیت خدمات پشتیبانی مشتری نیز توجه کافی داشت!

با توجه به محدودیت ارائه سرویس توسط بسیاری از کارگزاری ها در ایران، بهترین بروکر با کمترین اسپرد طلا را می توان “ICM Brokers” دانست. دلیل این موضوع، ثابت بودن میزان اسپرد، نداشتن نرخ بهره شبانه (سواپ) و کمیسیون در معاملات است.

اعلام میزان اسپردهای پایین در بسیاری از بروکرها، بصورت شناور بوده و گاها، این ارقام بصورت بالاتر از معامله گران کسر می شود!

سوالات متداول

🔹خیر، فقط برخی از بروکرهای خاص اسپرد بسیار پایین برای معاملات طلا را ارائه می کنند. این بروکرها معمولاً برای جبران اسپرد، کمیسیون های دیگری را اعمال می کنند.

🔹معامله گران روزانه، اسکالپرها و کسانی که به دنبال کاهش هزینه های معاملاتی هستند، از اسپرد پایین برای معاملات طلا بیشترین بهره را می برند.

🔹خیر، برخی بروکرها برای جبران اسپرد پایین، هزینه های دیگری مانند کمیسیون ها یا هزینه های نگهداری حساب را اعمال می کنند.

درج نظر

فهرست مطالب
مطالب جدید
💯 همه چیز درباره لایو ترید در فارکس - آموزش ترید لایو (زنده) در بازار فارکس 🔥
💹 استراتژی چهار جفت ارز فارکس چیست؟ - ترید روزانه در 4 جفت ارز - (IFX-ST305) ⚡️
💱 آموزش استراتژی یورو دلار 30 دقیقه ای - روش Chaos and Momentum فارکس - (IFX-ST304) ⚡️
👑 آموزش استراتژی تایم فریم 5 دقیقه ای طلا - ترند مومنتوم پیشرفته - (IFX-ST303) 📊
📊 آموزش استراتژی پرایس اکشن حرفه ای کریپتو - روش Bank Level رمز ارز - (IFX-ST302) 💯