002 commission icon ifxhome بونوس واریز بونوس واریز icm brokers – پاداش واریز در ای سی ام بروکرز

بروکر آی سی ام بروکرز از سال 2007 با بیش از 16 سال سابقه فعالیت در بازارهای مالی شناخته می شود. در لیست بروکرهای فارکس در ایران نام ای سی ام بروکر نیز به چشم می خورد.

در گذشته “icm brokers” هیچ نوع بونوس، پاداش یا طرح تشویقی به معامله گران برای افتتاح حساب و انجام معاملات پرداخت نمی کرد. اخیر طرح بونوس واریز آی سی ام بروکرز از تاریخ 25 اردیبهشت ماه 1402 مجددا در دسترس معامله گران قرار گرفته است.

ثبت نام در سایت icm brokers

مدت زمان فعال شدن بونوس icm brokers از تاریخ ’15 می 2023′ تا یکماه و قابل تمدید بصورت اجرایی درآمده است.

از مزایای ثبت نام در ای سی ام بروکرز می توان به اسپرد بسیار پایین در انواع حساب ها، پشتیبانی فارسی زبان و بونوس واریز در این بروکر اشاره کرد. در مقاله امروز به بررسی «بونوس واریز در آی سی ام بروکرز» می پردازیم.

شرایط برداشت بونوس یا پاداش نقدی را معرفی خواهیم کرد. همچنین شرایط پرداخت ریبیت خانه فارکس من به معامله گران در آی سی ام بروکرز را ارائه می کنیم.

 

ویدیو بررسی بونوس آی سی ام بروکرز

در ویدیو زیر، شرایط دریافت بونوس را بصورت کامل بررسی کرده ایم.

 

جزییات بونوس بروکر ICM

©️نام بروکر آی سی ام بروکرز/ICM BROKERS
🔗آدرس سایت بروکر
سایت icm broker
👥پشتیبانی 24 ساعته در ایران
  پشتیبانی تلگرام
💰بونوس یا پاداش در icm
در صورت واریز به حساب
🎁انواع بونوس واریزی %10-20
💲حداقل واریز برای دریافت بونوس $300
📆شروع طرح پرداخت بونوس از 25 اردیبهشت 1402
📅مدت زمان انقضاء دریافت بونوس icm 1 ماه و قابل تمدید
📊شرط برداشت بونوس آی سی ام انجام معاملات
🏧واریز و برداشت ریالی
ویدیو بونوس Icm brokers در یوتیوب
بونوس شارژ بروکر icm

 

018 profit icon ifxhome بونوس واریز شرایط دریافت بونوس واریزی آی سی ام بروکرز چیست؟

برخلاف بسیاری از بروکرهای فارکس که به معامله گران بونوس خوش آمدگویی پرداخت می گردد، در زمان افتتاح حساب ای سی ام بروکرز هیچ بونوس یا پاداشی به معامله گران تعلق نمی گیرد!

بونوس آی سی ام بروکرز فقط برای واریز یا شارژ حساب های معاملاتی ارائه شده است.

پاداش بروکر آی سی ام بروکرز، بونوس آی سی ام بروکرز، بونوس شارژ حساب icm

در حال حاضر دو نوع پاداش یا بونوس 20% در حساب پرایم و 10% در حساب استاندارد در دسترس معامله گران است. در «حساب پرایم بروکر آی سی ام» با حداقل واریز 300$ بونوس تا سقف 10,000$ به تریدرها ارائه می شود!

در حساب استاندارد آی سی ام بروکرز بونوس 10% در صورت شارژ حساب معاملاتی برای مبالغ بالاتر از 300$ ، بونوس یا پاداش تا سقف 5 هزار دلار ارائه شده است. اولین شرط برداشت دریافت بونوس icm brokers بسته به تعداد و حجم معاملات است.

معامله گران برای دریافت بونوس شارژ می بایست حداقل 1 لات حجم معامله به ازای هر پنج دلار بونوس واریزی خود انجام دهند. بسته به اینکه حساب معاملاتی نوع پرایم یا استاندارد باشد، به ترتیب مبالغ 10,000 و 5,000 دلار سقف برداشت بونوس واریزی خواهد بود.

برای درک آسان تر نحوه محاسبه بونوس واریزی ای سی ام به مثال زیر توجه نمایید.

معامله گران اسکلپر در بروکر icm باید حداقل 10 پیپ اختلاف قیمت در معاملات را در حداقل 10 دقیقه داشته باشند، در این صورت بونوس به حساب معامله گران تعلق نخواهد گرفت.

همچنین در صورت انجام معاملات در ابزار CFD یا در نمادهای OTC در روزهای تعطیل، شرایط دریافت بونوس یا پاداش واریزی برای معامله گران مهیا است. بونوس دریافت شده در موجودی حساب معامله گران در متاتریدر 4 آی سی ام بروکرز قابل مشاهده است.

امکان برداشت بونوس واریز در icm بصورت ریالی یا دلاری و مستقیم از طریق صرافی تاپ چنج نیز میسر است.

ثبت نام در سایت icm brokers

 

011 negotiation icon ifxhome بونوس واریز پرداخت ریبیت خانه فارکس من به معامله گران icm brokers

معامله گرانی که در لیست مجموعه خانه فارکس من قرار داشته باشند می توانند از مزایای دریافت ریبیت یا کش بک در معاملات نیز بهره مند شوند.

علیرغم اینکه ریبیت در آی سی ام بروکرز به معامله گران پرداخت نمی گردد، معامله گرانی که ثبت نام در ای سی ام بروکرز از طریق خانه فارکس من را تکمیل کرده باشند، 5$ ریبیت به ازای هر لات را دریافت خواهند کرد.

پرداخت ریبیت در ابتدای هر ماه میلادی (اول تا پنجم روز کاری ماه جدید) بصورت منظم از طرف پشتیبانی به معامله گران پرداخت خواهد شد.

اگر در گذشته اقدام به ثبت نام در بروکر icm کرده باشید، برای دریافت ریبیت می توانید خانه فارکس من را به عنوان معرف خود ثبت نمایید. ریبیت خانه فارکس من امکان برداشت و نقد شدن بدون هیچ گونه پیش شرطی را برای معامله گران دارد.

جمع بندی و نظر کارشناس درباره بونوس ICM ‌Brokers

بروکرهای بونوس دار، یکی از معیارهای انتخاب کارگزاری ها برای شروع معاملات است. البته این موضوع علیرغم جذابیت، تنها معیار انتخاب یک بروکر نیست! توجه به سابقه، رگوله، نظرات کاربران، سایت های معتبر، شرایط معاملاتی، پشتیبانی و … از اهمیت بالاتری برخوردار است.

بونوس واریز در icm brokers، برای معامله گران در نظر گرفته شده که می تواند، به عنوان یک اهرم جهت افزایش سرمایه استفاده شود. البته با افزایش سرمایه، ریسک در معاملات نیز اضافه خواهد شد. با مدیریت سرمایه، سعی در حفظ سود در موقعیت های معاملاتی نمایید.

سوالات متداول

🔹در بروکر آی سی ام بروکرز در ازای واریز به حساب با حداقل 300 دلار بونوس شارژ پرداخت می گردد. شرایط آزاد شدن پول یا دریافت بونوس icm brokers انجام معاملات با حداقل 1 لات در ازای هر 5 دلار بونوس واریزی است.

🔹در آی سی ام بروکر به معامله گران ریبیت پرداخت نمی گردد، اما کاربرانی که در مجموعه معاملاتی ifxhome قرار داشته باشند، 5 دلار ریبیت قابل برداشت به ازای هر 1 لات دریافت خواهند کرد.

درج نظر

فهرست مطالب
مطالب جدید
🥇کانال سیگنال فیوچرز رایگان - کانال futures signals📲
📊 بررسی استراتژی کندل روزانه فارکس - ترکیب RSI با استوکاستیک - (IFX-ST266) 🔅
🎯معرفی استراتژی گام و پولبک در باینری آپشن - دریافت سیگنال خرید - (IFX-ST265)👑
🎯معرفی استراتژی گرید در باینری آپشن - روش پولساز 5 دقیقه ای - (IFX-ST264)👑
📚معرفی استراتژی گرید در ارز دیجیتال - سیستم پولساز رمز ارز - (IFX-ST263)🔆