icon ifxhome 31 اسپرد نزدک اسپرد نزدک – کدام کارگزاری ها کمترین اسپرد نماد نزدک را دارند؟

نماد نزدک در فارکس، در میان یکی از شاخص های مهم برای تریدرها به حساب می آید. نزدک (Nasdaq)، شاخص کل این بازار را در امریکا، نشان می دهد. برای این که این نماد را با بهترین اسپرد معامله و هزینه های خود را کاهش دهید، انتخاب یک بروکر معتبر، اهمیت زیادی دارد.

اسپرد در فارکس اهمیت زیادی داشته زیرا می تواند، باعث کاهش یا افرایش سود در معاملات شود. با توجه به محدودیت ارائه سرویس به ایرانیان [توسط بروکرهای جهانی]، مقایسه اسپرد Nasdaq در حال حاضر، کار زیاد دشواری نیست.

اگر به نماد نزدک علاقه دارید و می خواهید آن را با کمترین اسپرد در فارکس معامله کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا راهکار های کاهش اسپرد نزدک را نشان دهیم.

اسپرد نزدک در فارکس، اسپرد نزدک در آلپاری، اسپرد nasdaq

 

icon ifxhome 53 اسپرد نزدک حداقل اسپرد نماد نزدک در فارکس چقدر است؟

بعد از معرفی اسپرد نزدک در فارکس به مقایسه اسپرد بروکرهای مختلف می پردازیم. نماد نزدک خیلی پرطرفدار است و به همین دلیل هم اکثر بروکر های معتبر آن را در فهرست نماد های خود قرار می دهند.

برای کاهش هزینه های معاملاتی و افزایش سود باید بروکری را انتخاب کنید که اسپرد های رقابتی ارائه می دهد. در ادامه تعدادی از این بروکر ها را به شما معرفی می کنیم:

  • بروکر لایت فایننس (Liteforex)
  • بروکر آلپاری (Alpari)
  • ویندزور بروکرز (Windsor Brokers)
  • بروکر آمارکتس (A-markets)

همان طور که می دانید، اسپرد به اختلاف بین قیمت پیشنهادی فروشنده و قیمت درخواستی خریدار اشاره دارد. هر بروکر برای معاملات نماد نزدک، اسپرد های متفاوتی را در نظر می گیرد. در جدول زیر میزان اسپرد نماد نزدک در بهترین بروکرهای فارکس را، مقایسه کرده ایم.

نام بروکر میزان اسپرد نزدک
لایت فارکس از 0.0 پیپ در حساب ECN
آلپاری از 0.0 پیپ
ویندزور بروکرز از 1.6 پیپ
آمارکتس از 125 پیپ

 

بروکر لایت فایننس

شاخص نزدک در لایت فارکس، با نماد “NQ” نمایش داده شده است. حداقل اسپرد نزدک در این کارگزاری، از 0.0 پیپ بوده و 0.25$ کمیسیون نیز، در حساب ECN از مشتریان دریافت می شود. این نماد بصورت قراردادهای “CFD” در 3 حساب سنت، کلاسیک و ای سی ان ارائه شده است.

 

بروکر آلپاری

یکی از قدیمی ترین کارگزاری های فعال در ایران، آلپاری است. نماد نزدک در این بروکر، “NQ100_m” بوده و حداقل اسپرد آن، از 0.0 پیپ اعلام شده است. این نماد بصورت قراردادهای “CFD” ارائه شده و کمیسیون 1.6$ در لات نیز، از مشتریان دریافت می شود [حساب های ECN و PRO ECN].

 

بروکر ویندزور

بسیاری از ایرانیان، معاملات نزدک را در بروکر ویندزور ترید می کنند. در این کارگزاری با حداقل واریز 20$، شاخص نزدک به 2 صورت نقدی و “CFD” قابل معامله است. نزدک با دو شاخص “US100” و “US100cash”، در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

 

بروکر آمارکتس

در این کارگزاری، حداقل اسپرد نزدک از 125 پیپ شروع می شود. در مقابل، کمیسیون از معامله گران دریافت نمی شود. در هر دو متاتریدر 4 و 5، انواع حساب زیرو، فیکس، استاندارد و ECN ارائه شده است.

 

icon ifxhome 11 اسپرد نزدک عوامل تاثیر گذار بر میزان اسپرد نزدک در فارکس

نزدک، یک بازار خیلی مهم در آمریکا است که تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. هر چقدر میزان اسپرد در معاملات کمتر باشد، سود افزایش پیدا می کند.

نکته مهم این است که بهترین زمان برای معامله با حداقل کارمزد و اسپرد نزدک، زمانی است که بازار بورس آمریکا (نزدک) باز و در حال فعالیت است. عوامل دیگری هم در تعیین میزان اسپرد نزدک در فارکس تاثیر گذار بوده که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • اخبار سیاسی و اقتصادی؛
  • جنگ؛
  • تغییر در شرایط اقتصادی؛
  • روابط آمریکا با کشورهای دیگر؛
  • حجم معاملات در بازار.

اسپرد نزدک در فارکس، اسپرد نزدک در آلپاری، اسپرد nasdaq

 

icon ifxhome 02 اسپرد نزدک روش های کاهش اسپرد نماد نزدک در فارکس

برای افزایش میزان سودآوری در معاملات “NASDAQ” در فارکس، می توان اسپرد در معاملات را کاهش داد. این موضوع، از طریق روش های مختلفی اتفاق می افتد.

  • انتخاب درست زمان معاملات
  • انتخاب کارگزاری مناسب
  • بررسی اخبار و شرایط کلی بازار
  • دریافت ریبیت یا کش بک

 

معامله در زمان مناسب

برای کاهش اسپرد نزدک در فارکس، باید مناسب ترین ساعات معاملاتی را انتخاب کنید. ساعاتی که بازار بورس آمریکا (نزدک) باز است و همچنین خریداران و فروشندگان زیادی در بازار هستند، اسپرد ها کاهش پیدا می کند.

زیرا رقابت و تقاضا در بازار افزایش یافته و «مارکت میکرها»، معمولا اسپردها را کاهش می دهند.

 

انتخاب بروکر مناسب

بروکر یکی دیگر از عوامل موثر، در تعیین اسپرد است. بروکر ا معمولا میزان اسپرد را مشخص می کنند؛ پس اگر می خواهید نزدک را با کمترین میزان اسپرد معامله کنید، حتما شرایط معاملاتی را بررسی کنید. به سایر هزینه ها مانند کمیسیون و سواپ نیز، توجه داشته باشید.

 

توجه به شرایط کلی بازار

برای معامله نزدک باید شرایط کلی بازار را در نظر داشته باشید. اگر حجم معاملات بالا بوده و شرایط بازار خوب باشد، معمولا اسپرد ها کاهش پیدا می کنند. توجه به زمان انتشار اخبار مهم بازار امریکا، تاثیر بسیار زیادی بر نوسانات این شاخص خواهد داشت.

 

دریافت ریبیت در فارکس

یکی از روش های کاهش اسپرد نزدک در معاملات، دریافت ریبیت توسط نماینده بروکرها (IB) است. این موضوع برای مجموعه خانه فارکس من، بالاتر میزان در میان سایر نماینده ها است. به ازای معاملات خود در تمام کارگزاری های معتبر، تا حداکثر 9$ در لات، ریبیت دریافت نمایید.

 

 

icon ifxhome 59 اسپرد نزدک جمع بندی و نظر نویسنده درباره اسپرد شاخص نزدک در فارکس

یکی از مهمترین عوامل در افزایش سوددهی در معاملات، هزینه های پرداختی توسط تریدرها است. از جمله این هزینه ها، می توان به اسپرد اشاره کرد. شاخص نزدک در فارکس نیز، طرفداران بسیار زیادی را دارد.

در این مقاله، به بررسی اسپرد نزدک و عوامل موثر بر کاهش آن اشاره کرده ایم.

لیست بروکرهایی که در ایران، نزدک را با شرایط مناسب ارائه کرده اند را، معرفی کرده ایم. انتخاب شاخص های بازار بورس مانند نزدک، داوجونز در فارکس و … به سبک معاملاتی، شناخت کامل بازار و استراتژی افراد بستگی دارد.

حجم معاملات در این بازار در زمان باز شدن سشن نیویورک، بسیار بالا بوده و انجام معاملات درست در این زمان، سود زیادی را به همراه خواهد داشت. انتخاب بروکر با کمترین اسپرد در معاملات نزدک، یکی از معیارهای مهم بوده و اعتبار کارگزاری ها، از درجه اهمیت بالاتری برخوردار است!

سوالات متداول

🔹اسپرد نزدک به تفاوت قیمت پیشنهادی و درخواستی این نماد در بازار فارکس گفته می شود.

🔹در میان کارگزاری ها می توان به بروکر آلپاری، لایت فارکس و ویندزور اشاره کرد.

🔹انتخاب بروکر مناسب، ساعت معاملات، شرایط بازار و دریافت ریبیت، از عوامل کاهش اسپرد نزدک در فارکس به شمار می آید.

نظرات (1)

  • سلام کدام بروکر برای معاملات اسکلپ نزدک مناسب هست؟

درج نظر

فهرست مطالب
مطالب جدید
💲 بررسی عملکرد شاخص دلار در تریدینگ ویو - ابزاری کلیدی در تحلیل بازارهای مالی 💰
📉 استراتژی فراکتال باینری آپشن چیست؟ - سیستم Tornado Scalping باینری - (IFX-ST298) 💯
💰 آموزش استراتژی RSI و استوکاستیک 30 دقیقه ای - تکنیک 30M تمام بازارها - (IFX-ST297) 💹
💹 آموزش استراتژی پرایس اکشن ارز دیجیتال - سیستم 15 دقیقه ای کریپتو - (IFX-ST296) 📊
💰 استراتژی پولساز باینری آپشن - روش Simple way to make money چیست؟ - (IFX-ST295) 💲