icon chart 123 بروکر اکسپرت آپشن نقد و بررسی بروکر اکسپرت آپشن – آموزش Expert Option

در چند سال اخیر در بازارهای مالی، پلتفرم هایی متفاوت با کارگزاری های فارکس با نام بروکرهای باینری آپشن شروع به فعالیت کردند.

بروکر اکسپرت آپشن در سال 2014 با شرکت “EOLabs LLC” در سنت وینست و گرنادینز ثبت و شروع به ارائه سرویس به معامله گران باینری آپشن کرد.

اکسپرت آپشن، با سرویس دهی به بیش از 150 کشور، حدود 55 میلیون معامله گر فعال و با حجم 30 میلیون معاملات ماهانه ،توانسته در بازارهای مالی موفقیت های چشمگیری را کسب کند. جوایز و افتخارات در مورد اکسپرت آپشن در این چند سال در بازارهای مالی متعدد است.

ثبت نام در سایت اکسپرت آپشن

از این بین می توان به دریافت بهترین نرم افزار مالی در 47 کشور، جایزه سال 2020 به عنوان 3 شرکت برتر دانلود نرم افزار در پلتفرم گوگل پلی و جایزه بهترین پلتفرم معاملاتی نمایشگاه ترید چین در سال 2017 اشاره کرد.

علیرغم امکانات منحصر به فردی که پلتفرم این بروکر به معامله گر می دهد اما، متاسفانه اکسپرت آپشن در ایران خدمات ارائه نمی کند! در مقاله امروز به بررسی جامع بروکر اکسپرت آپشن می پردازیم.

بررسی بروکر اکسپرت آپشن،آموزش کامل اکسپرت آپشن،اکسپرت باینری آپشن

 

جزییات بروکر ExpertOption

بروکر اکسپرت آپشن با داشتن پلتفرمی جذاب و منعطف با بیش از 55 میلیون تریدر از سراسر دنیا، معاملات باینری آپشن را بر روی بیش از 100 نماد معاملاتی بازارهای مالی عرضه می کند!

همچنین سایت اکسپرت آپشن با داشتن ظاهری جذاب، ساده و داشتن تکنولوژی پیشرفته، از بیش از 14 زبان پشتیبانی می کند. در ادامه به بررسی جزئیات جزییات بروکر ExpertOption می پردازیم.

نام بروکر اکسپرت آپشن/EXPERT OPTION
لینک ورود به سایت اصلی سایت اکسپرت آپشن
پشتیبانی آنلاین
پشتیبانی تلگرام
رگوله FSA
شماره تلفن و آدرس ایمیل

☎️ 00442038683160
✉️ help@expertoption.com

سرویس به معامله گران ایرانی
پشتیبانی فارسی زبان
روش های واریز و برداشت وجه ویزا/مستر کارت، ارز دیجیتال، انتقال بانکی، یاندکس، پاپارا، ارزهای الکترونیک
حداقل واریزی $10
حداکثر لوریج 1:500 در برخی از کشورها
حداقل اسپرد
معاملات OTC
پلتفرم های معاملاتی نسخه وب، تلفن همراه اندروید و IOS
نمادهای معاملاتی FX, Crypto,| Metal, Stock, Energy
سوشیال تریدینگ/ معاملات اجتماعی
امکان استفاده از ربات معاملاتی
حساب اسلامی
کش بک خانه فارکس من

 

auction chart slam stock hammer trade business ifxhome 02 بروکر اکسپرت آپشن اعتبار بروکر اکسپرت آپشن – آیا بروکر اکسپرت آپشن کلاهبرداری است؟

شرکت “EOLabs LLC” و این کارگزاری باینری، موفق به اخذ رگولاتوری آف شور “SVGFSA” سنت وینست با شماره “IBC22863” شده است. ضمنا این بروکر از تمام اطلاعات مشتریان با تکنولوژی رمز گذاری محافظت می کند.

رگوله بروکر اکسپرت آپشن از اعتبار زیادی برخوردار نیست؛ اما معاملات تریدرها تحت پوشش کمیسیون مالی “FINACOM” لندن بوده و تا سقف 20 هزار یورو () خسارت به مشتریان پرداخت می شود.

البته پرداخت این مبلغ هم، شرایطی مختلفی [مثل تایید بروز مشکل از طرف بروکر] در دادگاه دارد. با بررسی های صورت گرفته دریافتیم که، بروکر اکسپرت آپشن، با بیش از 55 میلیون مشتری و گردش ماهانه 30 میلیون دلاری، خدمات باینری به معامله گران ارائه می کند.

از طرف دیگر، تاکنون گزارش تخلفی از این کارگزاری در دادگاهی ثبت نشده و تمام قوانین ضد پولشویی و حقوق مشتری “AML & KYC” نیز در بروکر اکسپرت آپشن اجرا می شود!

اعتبار بروکر اکسپرت آپشن، استراتژی اکسپرت اپشن، ایا اکسپرت اپشن معتبر است
رگوله بروکر اکسپرت آپشن

 

icon wallet 120 بروکر اکسپرت آپشن اکسپرت آپشن ورود به سایت – آموزش کار با برنامه اکسپرت آپشن

معامله گران ایرانی برای ورود به سایت اکسپرت آپشن، باید از فیلتر شکن کشورهایی بغیر از اروپا و امریکا استفاده کنند. در ادامه مراحل ورود به سایت و نحوه کار با برنامه این کارگزاری آورده شده است.

 

شماره 1: ورود به سایت

  • بعد از ورود به سایت Expertoption، امکان افتتاح حساب دمو اکسپرت آپشن بدون نیاز به ثبت نام برای معامله گران در دسترس است.
  • با کلیک روی گزینه «Try Free Demo» در وسط صفحه، پلتفرم معاملاتی بروکر اکسپرت آپشن بعد از نصب بر روی مروگر باز خواهد شد.
افتتاح حساب در اکسپرت آپشن،اسکپرت آپشن جدید،حساب دمو اکسپرت آپشن
افتتاح حساب دمو اکسپرت آپشن

 

شماره 2: انتخاب Asset

در قسمت چپ کابین معاملاتی روی گزینه «Trade» کلیک کرده، تا نمودار قیمتی نماد نشان داده شود. نحوه استفاده از برنامه expertoption به این شکل بوده که، با کلیک بروی نماد معاملاتی می توانید از میان ابزارهای ارائه شده “Asset” مورد نظر را انتخاب کنید.

مقدار سود/ زیان هر نماد در مقابل آن با رنگ آبی و % مشخص شده است. مثلا برای ارز دیجیتال بیت کوین، این مقدار 80% و در اتریوم 50% و ریپل 30% است. در پایین سایت اکسپرت آپشن با انتخاب مقدار سرمایه و قیمت پایانی، اقدام به معامله کنید.

 

شماره 3: شخصی سازی نمایش

در بالای صفحه، امکان شخصی سازی نمایش یک یا دو معامله روی نمادهای مورد نظر برای تریدرها فراهم شده است. معامله گران همچنین، می توانند چارت و نمودار قیمتی را به 4 شکل و در بازه زمانی تا 1 ماه تنظیم کنند.

در بخش کناری تریدرها می توانند از اندیکاتور و اسیلاتورهای مطرح در 8 مدل استفاده کرده و خطوط افقی، عمودی و مورب را روی نمودار ترسیم کنند.

 

شماره 4: مشاهده برترین معامله گران

بخشی هم با نام سوشیال، جهت مشاهده برترین معامله گران در نمادهای مختلف و مشاهده دوستان برای معامله گران در سمت راست کابین بروکر Expertoption تعبیه شده است.

ثبت نام در سایت اکسپرت آپشن

 

icon note 136 بروکر اکسپرت آپشن حساب دمو اکسپرت آپشن – Expert Option

معامله گران برای آزمایش در پلتفرم معاملاتی بروکر اکسپرت آپشن، بدون نیاز به انجام ثبت نام می توانند حساب دمو یا آزمایشی افتتاح کنند. بسیاری از تریدرها قبل از واریز به حساب، می خواهند با محیط بروکر و ابزارهای تحلیلی در آن آشنا شده و در صورت رضایت از حساب واقعی استفاده کنند.

در حساب اکسپرت آپشن دمو به تریدها 10 هزار$ بصورت مجازی، جهت انجام معاملات داده شده و در صورت ورود/خروج مجدد این مبلغ مجدد شارژ می شود! در حساب دمو بروکر اکسپرت آپشن از حداقل 1$ و حداکثر 1000$ می توانید در هر معامله استفاده کنید.

 

🔥 نحوه ثبت نام در اکسپرت آپشن

پروسه افتتاح حساب در اکسپرت آپشن در حساب های واقعی [Real] بسیار آسان و سریع است. مراحل ثبت نام در اکسپرت آپشن:

 

گام 1#: ثبت نام – وارد کردن اطلاعات هویتی

ابتدا برای ثبت نام، به سایت اکسپرت آپشن وارد شده و پس از وارد کردن اطلاعات هویتی [مانند آدرس ایمیل معتبر، رمز عبور و تایید شرایط]، روی گزینه «Open account» یا افتتاح حساب کلیک کنید.

ثبت نام در سایت اکسپرت آپشن،ثبت نام اکسپرت آپشن،برنامه اکسپرت آپشن
ثبت نام – وارد کردن اطلاعات هویتی در سایت اکسپرت آپشن

 

گام 2#: انتخاب نوع حساب

  • در این مرحله، تریدرها امکان انتخاب بین حساب واقعی/دمو را داشته و در صورت تمایل می توانند روی حساب اکسپرت آپشن دمو سوئیچ کرده و شروع به انجام معاملات کنند.
  • یکی از نکات دیگر که باید به آن اشاره کرد، عدم پشتیبانی از ارزهای دیگری مانند یورو () و پوند (£) در افتتاح حساب بروکر اکسپرت آپشن بوده و معامله گران فقط با دلار می توانند حساب واقعی را فعال کنند!

 

گام 3#: تایید حساب اکسپرت اپشن – شروع معامله

  • اگر قصد دارید در این بروکر واریز/برداشت بدون مشکل [بسته شدن] حساب داشته باشید، باید پروسه تایید حساب اکسپرت آپشن را انجام دهید.
  • پس از تایید حساب در این کارگزاری و شارژ حساب، معامله گران می توانند به معامله بپردازند.
تایید حساب اکسپرت اپشن،احراز هویت اکسپرت آپشن،نحوه ثبت نام در اکسپرت آپشن
تایید حساب اکسپرت اپشن

 

⚠️معامله گران می توانند در بخش آواتار عکس یا آیکونی را برای پروفایل، در بروکر اکسپرت آپشن انتخاب کرده تا در زمان باز/بستن پوزیشن در نمودار تغییر قیمت نشان داده شود.

 

icon info 135 بروکر اکسپرت آپشن انواع حساب معاملاتی در بروکر باینری اکسپرت آپشن

اکسپرت آپشن، بسته به میزان واریزی معامله گران، حساب های متنوعی را ارائه می کند. این حساب ها شرایط متفاوتی با هم داشته که در این بخش، به بررسی انواع حساب خواهیم پرداخت.

حساب دمو اکسپرت آپشن،در مورد اکسپرت آپشن، سیگنال اکسپرت آپشن
انواع حساب معاملاتی باینری اکسپرت آپشن

 

بروکر اکسپرت باینری آپشن، از یک حساب دمو و 6 حساب واقعی پشتیبانی می کند. در این قسمت به بررسی تفاوت انواع حساب در بروکر اکسپرت آپشن می پردازیم.

نوع حساب Micro میکرو Basic پایه Silver نقره
Gold طلا Platinum پلاتینیوم Exclusive اختصاصی
حداقل واریز 10 50 500 2500 5000 فقط با دعوتنامه
بونوس %20 %30 $1250 $1250 نامشخص
معاملات همزمان 10 10 15 30 بدون محدودیت هر تعدادی مجاز
بیشترین مبلغ ترید 10 25 250 1000 2000 3000
حداقل اسپرد
کپی ترید
حساب اسلامی
میزان لوریج لوریج 1:30 در جفت ارزهای اصلی و لوریج 1:20 در جفت ارزهای فرعی
کمیسیون

 

properties ifxhome 82 بروکر اکسپرت آپشن روش های واریز و برداشت در اکسپرت آپشن

این کارگزاری روش های واریز/برداشت مختلفی را به تریدرها ارائه می دهد. در ادامه مراحل پرداخت در این بروکر را بررسی می کنیم.

 

نحوه شارژ اکسپرت آپشن

  • حواله بانکی؛
  • پرداخت الکترونیکی: نتلر، پرفکت مانی، اسکریل، فاسا پی، بایننس پی، پاپارا، وب مانی، یونیون پی؛
  • ارزهای دیجیتال: بیت کوین، اتریوم، دش، تتر در دو بستر “ERC20” و “TRC20″؛
  • کارت های بانکی ویزا و مستر.

 

نحوه برداشت از اکسپرت آپشن

  • نحوه برداشت از اکسپرت آپشن باینری نیز، مشابه روش شارژ حساب است؛
  • البته برخی معامله گران از طولانی بودن زمان برداشت، از طریق واریز به حساب های بانکی گلایه داشتند؛
  • حداقل مقدار واریز و برداشت پول از اکسپرت آپشن 10$ است؛
  • روش های پرداخت در این بروکر کمیسیونی نداشته، که این یک امتیاز ویژه برای معامله گران است.

🆘نکته: اگر میزان برداشت از اکسپرت آپشن، کمتر از مقدار شارژ حساب اکسپرت آپشن باشد؛ معامله گران باید 10 % هزینه برداشت به این بروکر پرداخت نمایند.

 

screeners ifxhome 91 بروکر اکسپرت آپشن نمادهای معاملاتی در بروکر اکسپرت آپشن چیست؟

در بروکر اکسپرت آپشن، نمادهای معتبر بازارهای مالی در روزهای کاری/روزهای تعطیل بصورت “OTC” در دسترس هستند. نمادهای قابل معامله در سایت اکسپرت آپشن:

  1. جفت ارز بازار اصلی فارکس و همچنین شاخص دلار در بازار مالی 18 نماد؛
  2. سهام معتبر شرکت های مطرح امریکایی نظیر فیسبوک، گوگل، اپل، مایکروسافت، تسلا 22 نماد؛
  3. شاخص بازارهای مالی معتبر [مثل US Wall St 30، Germany 30، Hong Kong 33]؛
  4. کامادیتی یا کالا: فلزات گرانبهای طلا و نقره، نفت برنت؛
  5. ارزهای دیجیتال: بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ریپل، کاردانو، شاخص آلت کوین ها و شاخص کریپتوهای ممتاز.
⚠️بسته به نوع نماد معاملاتی، میزان پرداختی بروکر اکسپرت آپشن در صورت پیش بینی درست تا 87% در بعضی نمادها افزایش می یابد.

ثبت نام در سایت اکسپرت آپشن

 

vision stock monitoring report eye trade computer ifxhome 29 بروکر اکسپرت آپشن برنامه اکسپرت آپشن چیست؟ – دانلود اکسپرت آپشن

معاملات در بروکرهای باینری، اغلب در نسخه وب به معامله گران عرضه شده است. برخلاف بروکرهای فارکس، اکثر بروکرهای باینری آپشن معاملات را در پلتفرم های متاتریدر 4 یا 5 ارائه نمی کنند.

لینک دانلود اکسپرت آپشن برای کامپیوتر و سیستم عامل های دیگر، در این بخش برای معامله گران آورده شده و با کلیک بر روی آن، می توانید این پلتفرم جذاب را دانلود کنید.

💻پلتفرم 🔗لینک دانلود
سایت expertoption،سایت اکسپرت آپشن سایت بروکر اکسپرت آپشن
دانلود expertoption،دانلود برنامه اکسپرت آپشن دانلود نرم افزار اکسپرت آپشن اندروید
نصب اکسپرت آپشن،دانلود اکسپرت آپشن برای ویندوز،دانلود اکسپرت اپشن برای کامپیوتر دانلود اکسپرت آپشن برای ویندوز
دانلود اکسپرت آپشن برای کامپیوتر دانلود اکسپرت آپشن نسخه مک
دانلود نرم افزار اکسپرت آپشن،دانلود ربات اکسپرت آپشن دانلود برنامه اکسپرت آپشن آیفون
دانلود اکسپرت آپشن نسخه هواوی، دانلود برنامه اکسپرت آپشن هواوی دانلود اکسپرت آپشن تلفن هواوی
نرم افزار اکسپرت آپشن،نصب اکسپرت آپشن دانلود نرم افزار اکسپرت آپشن APK

 

🎁 طرح های تشویقی و بونوس در بروکر اکسپرت آپشن

این بروکر به مشتریان، فقط بونوس خوش آمد گویی ارائه کرده و بسته به نوع حساب معاملاتی معامله گران، این بونوس متفاوت است. امکان برداشت بونوس در این بروکر وجود نداشته و فقط امکان انجام معاملات با آن مقدور است.

بونوس بروکر اکسپرت آپشن از 20% برای حداقل واریز 30$، تا 30% برای مبالغ بالاتر از 250$ تا حداکثر 1000$، و بالاتر از 2500$ مبلغ 1250$ بونوس خوش آمدگویی در زمان افتتاح حساب در اکسپرت آپشن به معامله گران ارائه می شود.

بروکر همچنین، حق ابطال [تغییر] و بهبود بونوس خوش آمدگویی را بدون نیاز به اعلام قبلی دارد. ⚠️از طرف دیگر در صورت عدم استفاده از بونوس، در مدت 30 روز طرح تشویقی از حساب معامله گران حذف خواهد شد!

اکسپرت آپشن فارسی،آموزش کار با اکسپرت آپشن،آموزش نرم افزار اکسپرت آپشن
بونوس بروکر اکسپرت آپشن

 

broker trader businessman advisor trading professions stockbrokers ifxhome 05 بروکر اکسپرت آپشن جمع بندی و نظر نویسنده در خصوص اکسپرت باینری آپشن

بعد از بررسی اکسپرت آپشن صفر تا صد، این بروکر باینری امکانات بسیار مناسبی به معامله گران ارائه کرده و از مزایای مهم آن می توان به موارد مختلف [از جمله عدم دریافت اسپرد در معاملات، روش های متنوع واریز/برداشت، حساب های معاملاتی گوناگون، ابزارهای تحلیلی و موارد آموزشی رایگان] اشاره کرد.

پرداخت سود تا 95% در بعضی از نمادها و حساب های معاملاتی نیز، برای بسیاری از تریدرها جذاب است. از معایب اصلی بروکر اکسپرت آپشن در حال حاضر، عدم ارائه سرویس به معامله گران ایرانی داخل کشور است.

تیم پشتیبانی آنلاین با سرعت قابل قبول بصورت 24 ساعت 7 روز هفته، آماده پاسخگویی به سوالات [مشکلات] احتمالی معامله گران است. داشتن نرم افزار و پلتفرم با سرعت اجرای بالای، تکنولوژی پیشرفته و ظاهری بسیار جذاب از دیگر نکات قابل توجه درباره اکسپرت آپشن است.

مزایا

  • پشتیبانی بصورت 24 ساعته در 7 روز هفته
  • روش های متنوع واریز و برداشت برای مشتریان
  • ابزارهای تحلیلی و مطالب آموزشی رایگان
  • نداشتن اسپرد و کمیسیون در معاملات
  • شارژ حساب کم برای افتتاح حساب و انجام معاملات
  • نداشتن هزینه واریز و برداشت
  • تنوع حساب های معاملاتی زیاد
  • استفاده از حساب دمو بدون نیاز به ثبت نام
  • پلتفرم بسیار جذاب با رابط کاربری آسان

معایب

  • نداشتن رگوله معتبر
  • طولانی بودن زمان احراز هویت
  • نداشتن حساب کپی تریدینگ
  • عدم حفاظت از دارایی های معامله گران در حساب های جداگانه
  • الزام به احراز هویت در زمان واریز و برداشت
  • محدود بودن نماد ارزهای دیجیتال
  •  عدم ارائه سرویس به معامله گران داخل ایران

سوالات متداول

🔹بله، معامله گران ایرانی داخل کشور، برای ورود به سایت بروکر اکسپرت آپشن نیاز است از سیستم تغییر آی پی یا VPN استفاده کنند.

🔹راه های ارتباطی با پشتیبانی بروکر اکسپرت آپشن:

  • پشتیبانی تلگرام
  • تماس تلفنی
  • چت آنلاین
  • ارسال ایمیل است.

🔹در بروکر اکسپرت آپشن بسته به مبالغ واریزی 6 نوع حساب معاملاتی ارائه شده است:

  • حساب مایکرو
  • حساب پایه
  • حساب نقره ای
  • حساب طلایی
  • حساب پلاتینیوم
  • حساب اختصاصی

🔹بله، بروکر اکسپرت آپشن با داشتن رگوله آف شور از سنت وینسنت معتبر بوده و پوشش بیمه ای تا سقف 20 هزار یورو به حساب های معامله گران نیز ارائه میکند.

🔹خیر، در حال حاضر بروکر اکسپرت آپشن به معامله گران داخل ایران سرویس ارائه نمیکند که امیدواریم در آینده این اتفاق رقم بخورد.

🔹طبق بررسی های صورت گرفته، در حال حاضر هیچ کمیسیون و هزینه ای بابت واریز و برداشت در این کارگزاری از معامله گران اخذ نمی شود.

🔹بله، امکان معاملات بروی ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، دش، اتریوم و رمز ارزهای دیگر ارائه شده است.

🔹معامله گران در بروکر اکسپرت آپشن با واریز حداقل 10 دلار میتوانند معاملات حداقل 1 دلاری را انجام دهند.

نظرات (5)

  • سلام چه vpn برای اکسپرت آپشن بکار ببریم

    • سلام، متاسفانه امکان راهنمایی در این خصوص رو نداریم

  • دلیل اینکه پروسه احراز هویت اکسپرت آپشن اینقدر طولانیه چیه؟ میدونید شما؟

  • در حساب اکسپرت آپشن دمو برای معاملات مجازی چند دلار هست؟

  • اون 14 زبان پشتیبانی که سایت اکسپرت آپشن بارائه میده چه زبان هایی هستند؟ زبان فارسی هم جزئش میشه؟ که ما بهتر بفهمیم؟

درج نظر

فهرست مطالب
مطالب جدید
💲 بررسی عملکرد شاخص دلار در تریدینگ ویو - ابزاری کلیدی در تحلیل بازارهای مالی 💰
📉 استراتژی فراکتال باینری آپشن چیست؟ - سیستم Tornado Scalping باینری - (IFX-ST298) 💯
💰 آموزش استراتژی RSI و استوکاستیک 30 دقیقه ای - تکنیک 30M تمام بازارها - (IFX-ST297) 💹
💹 آموزش استراتژی پرایس اکشن ارز دیجیتال - سیستم 15 دقیقه ای کریپتو - (IFX-ST296) 📊
💰 استراتژی پولساز باینری آپشن - روش Simple way to make money چیست؟ - (IFX-ST295) 💲